Direktlänk till inlägg 18 augusti 2013

Schäfer

Av Andrea Carlsson - 18 augusti 2013 22:10

Hitta en jättesöt text på en av schäfersidorna på Facebook...Jag har ristat med mina klor i mattes hjärta att hon är min.Rakt i mina ögon har hon lovat mig trohet.Jag lägger mitt huvud i hennes hand för hon tycker om mig.Hennes svala händer leker i min päls.Innan jag somnar ser jag in i hennes ögon för att när jag sover haHennes bild i minnet. När jag vaknar finns hon alltid där. Jag är trygg nära hennes kropp för hon vaktar mig.Hon är trygg nära min mjuka päls för jag vaktar henne.Jag följer varje steg hon tar.Jag lyssnar på varje ord hon ger.Jag har ristat med mina klor i mattes hjärta att hon är min.#schäfer #hund #text #dikt #gulligt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea Carlsson - 15 augusti 2013 21:39

TIPS PÅ BELÖNING! En viktig sak vid inlärning är belöningen. Något värt att jobba för. Du t.ex. jobbar inte utan att få betalt för det. En hund gör bara det den får fördel av. Tänk på att inte belöna fel beteende, ge inte hunden fördel av a...

Av Andrea Carlsson - 15 augusti 2013 09:47

Sådär då! Startat en blogg där jag tänker för det mesta skriva om hundar, vanliga problem med hundar, lösningar och om hundägare. I min familj har vi två schäfrar som vi tränar. Förhoppningsvis så blir det tre schäfrar i framtiden. Med min tik ...

Presentation

Jag heter Andrea 19år. Har en schäfer tik. Som jag tränar och tävlar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards